• e-Learning
    • Business Analysis
    • Certkit
    • Cloud Computing
    • Data & AI
    • Learning Journey
    • Projectmanagement
    • Security & Privacy
    • Server & Networking
    • Servicemanagement
    • Software Development
  • Klassikale trainingen
  • Examens
    • Assessment
    • Examens overzicht
    • Proefexamens
  • Over ons
    • Algemene Voorwaarden
    • Acties
    • Contact
    • FAQs en Adviesaanvraag
    • Klachtafhandeling
    • Locaties
    • Nieuws
    • Over ons
    • Privacy Policy
    • Winkelwagen
Inloggen
  • Home
  • Events

ITSM Masterclass, resultaatgericht leiderschap in modern ITSM

  • Posted by admin
  • Date 11/07/2025
ITSM Masterclass, resultaatgericht leiderschap in modern ITSM

ITSM Masterclass, resultaatgericht leiderschap in modern ITSM

11 11 people viewed this event.
€ 3.754,00 exclusief BTW
Event starts in
0 Days
0 Hours
0 Min
0 Sec

IT-servicemanagement is enorm in beweging. Dit vergt veel van de leiders. Hoe creëer je een omgeving waarin IT-diensten worden geleverd die aan hoge klantverwachtingen voldoet? Welke eisen stelt dat aan de operatie, maar ook aan de tactische en strategische inzet

Hoe gebruik je optimaal ITIL, DevOps, Agile, Lean, Kanban, OBM. Hoe ga je om met Customer Value, Dienend Leiderschap, Co-creation, positive reïnforcement, de verandertrechter, sequentieel werken? Hoe combineer je functioneel en technische beheer? En vooral, hoe realiseer je verandering. Onderwerpen die een moderne leider in de IT moet kennen en kunnen hanteren.

De Masterclass geeft de deelnemers inkijk in Leiderschap in Modern Service Management. Op gestructureerde wijze worden aan de hand van ISM methodisch alle ontwikkelingen aan elkaar gerelateerd en krijg je persoonlijke handvaten hoe hier praktisch mee om te gaan.

Leiders in IT moeten een omgeving creëren waarin de professionals maximaal kunnen presteren. In IT-organisaties is Modern Service Management onmisbaar, als leider heb je daarom een diepgaand en grondig inzicht nodig in het vakgebied van IT-servicemanagement. De investering voor de Masterclass is is inclusief twee overnachtingen en alle overige verblijfskosten.

Waarom

Leiders in IT moeten een omgeving creëren waarin de professionals maximaal kunnen presteren. In IT-organisaties is Modern Service Management onmisbaar, als leider heb je daarom een diepgaand en grondig inzicht nodig in het vakgebied van IT-servicemanagement.

Wie

De ITSM Masterclass is gericht op (IT-)managers, procesmanagers, teamleiders en consultants.

Wat

Een actieve en inspirerende Masterclass van 8 dagdelen verdeeld over 3 aaneengesloten dagen, gevuld met training, discussie, oefeningen en gesprekken. Met maximaal 15 deelnemers. Deelnemers die een ITSM Masterclass succesvol hebben doorlopen ontvangen een certificaat en kunnen worden opgenomen in het ITSM-Register.

Waar

In de prachtige natuur van de Holterberg staat het Hotel Restaurant Hoog Holten. In deze rustgevende en mooie omgeving gaan we samen intensief aan het werk.

Leerdoelen

Het doel van de ITSM Masterclass is de deelnemers een grondig inzicht te bieden in hoe zij invloed kunnen uitoefen in het vakgebied IT-servicemanagement. Inzicht in de ontwikkeling die dit vakgebied doormaakt en de structuur die ISM biedt. Dit inzicht is het begin van beheersen en verbeteren. De Masterclass gaat daarbij in op:

  • Inzicht in de rol van de IT-leider (relatie met professionals en collega-leiders, wat zijn de stakeholders, wat is de circle of influence, hoe sturing geven aan verandering en toepassing)
  • Inzicht in de betekenis en impact van Customer Value en experience management
  • Inzicht in de wijze waarop IT-diensten tot stand komen
  • Inzicht in het speelveld van de IT-organisatie
  • Inzicht in resultaatgericht werken
  • Inzicht in de basisprincipes van gedragsverandering (OBM)

Nadrukkelijk staat in de ITSM Masterclass de structurele samenhang en relaties tussen deze onderwerpen op de agenda.

Voorkennis

Enkele jaren ervaring in het ITSM-werkveld

Agenda

IT-servicemanagement is enorm in beweging. Dit vergt veel van de leiders. Hoe creëer je een omgeving waarin IT-diensten worden geleverd die aan hoge klantverwachting voldoet? Welke eisen stelt dat aan de operatie, maar ook aan de tactische en strategische inzet?

Hoe gebruik je optimaal ITIL, DevOps, Agile, Lean, Kanban, OBM. Hoe ga je om met Customer Value, Dienend Leiderschap, Co-creation, positive reïnforcement, de verandertrechter, sequentieel werken? Hoe combineer je functioneel en technische beheer? Onderwerpen die een moderne leider in de IT moet kennen en kunnen hanteren.

De Masterclass geeft de deelnemers inkijk in Leiderschap in Modern Service Management. Op gestructureerde wijze worden aan de hand van de ISM-methode alle ontwikkelingen aan elkaar gerelateerd en krijg je handvaten hoe hier praktisch mee om te gaan.

Leiders in IT moeten een omgeving creëren waarin de professionals maximaal kunnen presteren. In IT-organisaties is Modern Service Management onmisbaar, als leider heb je daarom een diepgaand en grondig inzicht nodig in het vakgebied van IT-servicemanagement.

×

Privacy Policy

Information We Collect:

When you register through this form, we collect the information you provide, such as your name, email address, and any other details you enter. This information is necessary to process your registration and ensure you receive relevant updates about the event.

How We Use Your Information:

The information you provide will be stored in our secure database. We share your registration details with the event organizers so they can manage your participation and keep you informed. By registering, you consent to your information being shared with the event organizers for this purpose.

 
Login to bookmark this Event
 

Date And Time

07-10-2025 @ 09:00 (CEST) to
09-10-2025 @ 17:00 (CEST)
 

Registration End Date

06-10-2025
 

Location

Restaurant & Hotel Hoog, Holten
 

Event Types

Klassikale training
 

Event Category

Servicemanagement
 
Download Events iCal
Add to Calendar
  • Google Calendar
  • iCalendar
  • Outlook 365
  • Outlook Live

Share With Friends

Facebook
Twitter
Linkedin
Xing
Pinterest
  • Share:
admin

Previous post

AI Geletterdheid, de basis in AI conform de AI Act
11/07/2025

You may also like

EU-AI-ACT
Ontdek de Toekomst: AI-Trainingen bij Train IT Now
25/06/2025
paperbased examens
Paper-based examens bij Train IT Now
16/06/2025
studytube samenwerking
Train IT Now en Studytube bundelen hun krachten: IT-opleidingen nu direct beschikbaar voor alle Studytube-klanten
09/06/2025

Zoeken

Categorieën

  • Nieuws

Popular Courses

Cybercriminaliteit eLearning

Cybercriminaliteit eLearning

€35.00 Exclusief BTW
CompTIA Security+ eLearning exam preparation SY0-701 eLearning

CompTIA Security+ eLearning exam preparation SY0-701 eLearning

€395.00 Exclusief BTW
AI Essentials – eLearning + scan

AI Essentials – eLearning + scan

€125.00 Exclusief BTW
  • +31611726636
  • info@trainitnow.nl
  • Volg ons op LinkedIn
  • Op werkdagen bereikbaar van 08:30 uur tot 17:30 uur
Diensten
  • Klassikale trainingen
  • eLearning
  • Examens
Top cursussen
  • Artificial Intelligence (AI) Essentials
  • Generatieve AI (ChatGPT)
  • Datamanagement Fundamentals
  • ISO 270001
  • NIS 2 Directive Foundation
Onderwerpen
  • Winkelwagen
  • Locaties
  • Over ons
  • Vacatures
  • Nieuws
  • Acties
Info over
  • Annulering en/of verschuiving
  • Klachten
  • Offerte aanvraag
  • Contact

© 2025 – Train IT Now B.V. Ingeschreven bij Kamer van Koophandel onder het nummer 96584130

  • Privacy
  • Algemene voorwaarden

Attendees

x

Login with your site account

Toon uw menselijkheid aan


Lost your password?

Not a member yet? Register now

Register a new account

Are you a member? Login now